Kreator – Hordes of Chaos (2009)

ноември 27, 2008

Дами и господа от всички възрасти, моля разкарайте се от  дансинга, защото DJ-ят е приготвел не какво да е, а новия албум на Kreator! Ja, ja, пого ще има. Защото немската траш машина пак е тук. Е, поне духовно. Физически ще ги видим на 08.02.2009г. (дано, дано).

Албумът изтече в торент тракерите бая преди официалния му релийз. Което пък е добро дошло за мен. И като слушам какво са направили Създателите май ще събиарм стотинки от закуски, за да мога да си го купя.

Честно казано след култовия Enemy of God от 2005 не очаквах такава месомелачка, каквато ми предлага Hordes of Chaos. Бях скептичен към новия материал, но още с първата песен си промених мнението. „Мамка му! Това е откачено добро!“ – казах си аз. А от тонколонките все едно ми отговориха „Мухаха, изслушай го докрай, пък тогава говори!“. Изслушах го докрай и мнението ми се промени коренно. Това не е един добър албум! Това е Албум (с главно А)!

По отношение на обложката – продължена е концепцията за главите от Enemy of God и Violent Revolution. Лично на мен ми допада. Имаше и недоволни, според които групата не предлагала нищо ново в това отношение. Е, всеки с вкусовете си, на мен пък артурък-концепцията ми харесва. 🙂

И си дойдохме на музикалната тема. Албумът е малко по-трудно слушаем от предишния и особено от Violent Revolution, който те хваща от началото и те мята на вси посоки до последната секунда. Но това че Hordes of Chaos е но толкова лесно смилаем не го прави лош. След две прослушвания руфовете така ти се забиват в главата, че тя взима да прилича на тази от обложката. Композиционно песните са типичните са Kreator. Идейно също. Рифовете са жестоки, лесно се запомнят. Лични фаворити за сега са ми едноименната, Destroy What Destroys You и Radical Resistance. Не по-назад стоят и Warcurse, Escalation и Amok Run.

И ето ги, те пак са тук, отвявайки глевите ни. И ето ще ги видим и на 08 февруари да ни чупят вратовете.

\m|(-.-)|m/