Инфомания

октомври 24, 2009

След подреждане на стаята беше извадена следната статистика:

~ 22 (двадесет и два) броя на сп. „Про-Рок“;

~ 12 (дванадесет) броя на сп. „National Geographic“;

~ 11 (единадесет) броя на сп. „Математика“ + още 10 (десет) броя, които задигнах от училище, когато един шкаф с уж ненужни книги и списания беше изхвърлен в коридора (въпросните книги и списания, които взехме със съучениците ми така и не бяха потърсени)

~ 9 (девет) броя на сп. „.net“;

~ 2 (два) броя на сп. „L’Europeo“;

Извод:

Добре, че списанията не излизат всяка седмица. И добре, че „Математика“ и „L’Europeo“ са с двумесечен тираж.

ПП: В момента се чудя дали да започвам да си взимам и в. „Капитал“. Очаквам съвети. ((:

3 коментара to “Инфомания”

  1. Gera :P Says:

    „Капитал“ о.О по съвет на г-на ми по история си взех един-два броя, за жалост така и не ги прочетох изцяло… т.е. ако не си много заинтересован от политика, не се хаби :X е.. може да вземеш да видиш 😉 ако не си де… ама в тоя вестник няма даже вицове и прогноза за времето о.О
    май се получи безсмислен коментар… сефте 😡 xD

  2. косе Says:

    капитал е ок, а на теб даже си мисля, че ще ти е интересен. мен лично ме кефи според настроението.

    а като си говорим за списания, виж това http://www.capital.bg/showblog.php?storyid=803400
    и те така (:

  3. Angie Says:

    l’europeo е много хубаво (: ама едно от най-интересните, които съм разглеждала е едно за реклами, но не си спомням как се казваше…адски хубаво


Вашият коментар