DA профил – редакция

ноември 11, 2009

Тази вечер, дали заради грипа или защото БСП искат извинение от ББ, реших да си редактирам профила в DeviantART. Т.е. изтрих почти всички снимки, които имах до сега, като оставих само 10. Тук следва да кажа, че 75% от линковете към снимки, дадени в раздела Art & Photography са вече неактивни, но ще ги запазя под формата на нещо като фото-дневник и по-скоро за личен архив. Съжалявам, ако на някого са му харесвали дадени снимки, просто реших, че е време да престана да слушам какво се харесва на този и онзи и да видя какво ми харесва на мен. Егоистично може би, но предпочитам в профила ми да няма снимки, които положително ме дразнят.

За това пък качих две нови – едната е на Марти, от лентата, изщракана миналата седмица. Официално й благодаря, че ме изтрая и се съгласи да я разкарвам с раницата след училище. Благодарско отново (hug).

Другата е от днес, когато от чудене какво да правя, реших да се пробвам да си направя нещо като автопортрет и резултатът е странен, блъснат, но реших все пак да го шерна, като за пръв път си сложих и снимка за DeviantID.

Един коментар to “DA профил – редакция”


  1. […] Post: "DA профил – редакция" https://tedo92.wordpress.com/2009/11/11/da-%D0…%B8%D1%8F/ в Любими преди 48 секунди edno23.com Начало контакти […]


Вашият коментар